Ετικέτες

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση θέματος του ιστολογίου

Πέμπτη 13 Ιουνίου 2019

*Οι ορισμοί της Διαίσθηση και της Τηλεπάθεια*

Για να γίνει κατανοητή η Τηλεπάθεια, επιβάλλεται να αναλυθεί η Διαίσθηση: 

Διαίσθηση .. μπορούμε να την Διευρύνουμε ?!
Και τί ορίζεται ως Τηλεπάθεια ?!

_Η διαίσθηση είναι μια αστείρευτη πηγή γνώσεων, που μας δόθηκε ως έμφυτο χάρισμα για να μας βοηθήσει στην επιβίωση μας. Είναι η "προίκα" της κάθε ψυχής, την οποία την διαθέτουμε όλοι μας !!
_Η διαίσθηση μας προφυλάσσει από λανθασμένες επιλογές μας, που συνήθως έχουν υλικό και ηθικό κόστος.
_Η διαίσθηση πάντα μας προειδοποιεί όταν πρόκειται να απογοητευτούμε συναισθηματικά – ερωτικά.
_Η διαίσθηση μας προετοιμάζει ψυχολογικά για τις όποιες ψυχοφθόρες μοιραίες εξελίξεις.
_Και η διαίσθηση είναι αυτή που μας δείχνει τον δρόμο προς την διεκδίκηση της ευτυχία.

~ ~ ~ Αγαπημένη μου αναγνώστες, πρόκειται για άρθρο μου που συμπεριλαμβάνεται στο αρχείο μου "Ψυχοερεύνηση - Παραψυχολογία ως Επιστήμη".
 
~ ~ Οι ικανότητες να ανιχνεύει ο άνθρωπος κάτι που δεν μπορεί να ανιχνευθεί με τις φυσικές του αισθήσεις και τις συνηθισμένες εγκεφαλικές ικανότητες του. Προτείνω να δούμε με ποιες προϋποθέσεις λειτουργεί αυτό, και πώς αποδεικνύεται στις μέρες μας.
 
Αλλά καθώς το άρθρο μου προέρχεται από την παράλληλη Ιστοσελίδα μου «Ψυχανάλυση – Ψυχοερεύνηση».. ανοίξτε τον παρακάτω σύνδεσμο για να διαβάσετε την ενδιαφέρουσα ανάλυση:
https://mariannafordouni.blogspot.com/2021/12/blog-post.html
 
ΜΑΡΙΑΝΝΑ
*Σύμβουλος σχέσεων - Ψυχαναλύτρια, Ψυχοερευνήτρια*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου