Ετικέτες

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση θέματος του ιστολογίου

Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2021

The Best * * Παρελθοντικά άρθρα μου με Προβλέψεις ~ Επίκαιρα στο σήμερα όσο ποτέ !!


Μελλούμενα που όπως προκύπτει, τα κοινοποίησα απ’ τον Δεκέμβριο του 2014 .. μέσα στο έτος του 2015 .. 1η Απριλίου του 2019 .. 22 Φεβρουαρίου 2020 .. και συνεχίζω !!   
 

Αγαπημένοι μου αναγνώστες φίλοι και φίλες μου, πρόκειται για το αρχείο μου με συγκεκριμένα άρθρα μου, τα οποία περιέχουν σύντομες αλλά περιεκτικές προβλέψεις, που σίγουρα αξίζει λίγο από τον χρόνο σας για να τα διαβάσετε .. πιστεύω θα σας εκπλήξουν !! 
 
Σκέφτηκα να σας τα αναδημοσιεύσω, όχι διότι έχω ανάγκη επιβεβαίωσης για την ευστοχία των προβλέψεων μου .. αλλά διότι ευελπιστώ, εφόσον τα διαβάσετε και κρίνετε πως όντως εφόσον από το 2015 «φωτογράφισα» σωστά τις εξελίξεις ως και το 2020 ..επομένως μπορείτε να βασιστείτε στα λεγόμενα μου, σχετικά με όσα θα ακολουθήσουν έως και το 2025.
 
Η εξέλιξη του ανθρώπινου είδους οφείλεται στην Ελλάδα. Οι Έλληνες έχουν μεταλαμπαδεύσει σε όλον τον Πλανήτη τα φώτα του πολιτισμού και όλες τις επιστημονικές γνώσεις τους. Αλλιώς σε άλλη περίπτωση, οι άνθρωποι θα συνέχιζαν να πιστεύουν ότι η Γή είναι επίπεδη, ή ότι στηρίζεται στις πλάτες του Άτλαντα. Και θα συνέχιζαν να πιστεύουν πως για όλες για συμφορές μας στην Γή, ευθύνονται θεοί και δαίμονες !!.  
 
Πάραυτα, οι Έλληνες του σήμερα, βλέπουμε να ενθουσιάζονται από ξενόφερτες ιδεολογίες και να επικροτούν κουλτούρες άλλων πολιτισμών. Ωστόσο οι Έλληνες, όσες διαφορές και να έχουν μεταξύ τους, όταν ενώνουν τις δυνάμεις τους και την θέληση τους..  το ένστικτο της επιβίωσης οξύνει την εφευρετικότητα και την μαχητικότητα τους !!. 
 
     Προς το παρόν ας απλώνουμε τα πόδια όσο μας φτάνει το πάπλωμα διατηρώντας την ψυχραιμία μας, και ο Θεός θα είναι μαζί μας εάν μείνουμε ενωμένοι – αδελφωμένοι. «Συν Αθηνά και χείρα κίνει» λοιπόν !!.

"Διαβάστε περισσότερα"... 



28.12.2014 ~ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: στο εξής θα δημοσιεύω και προβλέψεις μου !!

Αγαπημένοι μου αναγνώστες, φίλοι και φίλες μου, δεν μου είναι ευχάριστο να γίνομαι προπομπός δυσάρεστων εξελίξεων.. ωστόσο, έχει αρχίσει ήδη μια «Οδύσσεια» για τον λαό μας, αλλά μάλλον εμείς εθελοτυφλούμε !!


Προτείνω να διαβάσετε την σχετική δημοσίευση μου:
https://psychologyastrology.blogspot.com/2015/01/blog-post_23.html



*GREXIT ?! .. σενάριο επιστημονικής φαντασίας !! άρθρο από 22 Ιανουαρίου 2015 


Δίχως Ελλάδα η Ευρώπη θα ήταν σαν παιδί δίχως πιστοποιητικό γέννησης !!
Άλλωστε δίχως Ελλάδα, ο πλανήτης Γή θα στέκονταν ακόμη στις πλάτες του Άτλαντα !!  
 
Ο Δίας άκουσε GREXIT και αρχικά γέλασε αλλά στην συνέχεια βρόντηξε και άστραψε, καθώς μάλιστα η αρπαγή της Ευρώπης από τον ίδιο απεικονίζεται σε νόμισμα του Ευρώ. Αλίμονο .. ακόμη και αυτοί που έχουν μαύρα μεσάνυχτα από αρχαιοελληνική ιστορία, γνωρίζουν ότι η Ευρώπη οφείλει το όνομα της στην Ελληνική Μυθολογία !!
 
Συνεπώς αυτό δεν πρόκειται να συμβεί, ωστόσο στα επόμενα χρόνια όντως θα αποχωρήσει κάποια χώρα από "την ενότητα" που οι Θρόνοι της έχουν μακροχρόνια ιστορία.. αλλά ως τότε πολλά θα αλλάξουν από αυτά που θεωρούμε σήμερα ως δεδομένα !!  
 
Ανοίξτε τον σύνδεσμο για να διαβάσετε την αναλυτική συνέχεια, όπως συντάχθηκε 22.1.2015:
https://psychologyastrology.blogspot.com/2015/01/blog-post_21.html

  

* * ΕΚΤΑΚΤΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ .. άρθρο με ημερομηνία 2 Ιουλίου 2015 


Είναι απορίας άξιο !! 

Ενώ το Σύμπαν συνωμοτεί υπέρ μας.. πως συμβαίνει η Ελλάδα να ακροβατεί στην κόψη του ξυραφιού ??!!
 
Φίλοι και φίλες μου, επειδή όντως βρισκόμαστε στην πιο κρίσιμη εποχή του 2015, αποφάσισα να σας παρουσιάσω τις προβλέψεις μου για τα επόμενα χρόνια με μια διαφορετική προσέγγιση σε αυτό που ονομάζουμε Πλανητικά Δρώμενα.
 
Ανοίξτε τον σύνδεσμο για να διαβάσετε την σύντομη αλλά αναλυτική συνέχεια, όπως συντάχθηκε 2.7.2015:
https://psychologyastrology.blogspot.com/2015/07/blog-post_2.html


Η Οδύσσεια του Ελληνικού λαού !! .. άρθρο από 20 Ιουλίου 2015 


Όσο ο Δίας βροντά και αστράφτει.. όσο ο Κρόνος το σενάριο γράφει.. και όσο η Σελήνη θα το συνυπογράφει.. θα υπάρχει στον χάρτη η Ελλάδα !!

Η Ελληνική Μυθολογία πέραν των άλλων, είναι μια απύθμενη πηγή διδαγμάτων. Είναι η αρχαιοελληνική ιστορία μας. Είναι ο αποκωδικοποιητής των συμπεριφορών του Σύμπαντος απέναντι μας, είναι ο καθρέφτης που μέσα από αυτόν βλέπουμε στο μέλλον πώς ανακυκλωνόμαστε.
Επομένως.. σκοπός μου σήμερα δεν είναι να φρεσκάρω στην μνήμη σας τις περιπέτειες και τις περιπλανήσεις του Οδυσσέα όπως περιγράφονται από τον Όμηρο, αλλά να σας αφήσω να οδηγηθείτε στα δικά σας συμπεράσματα, γιατί βλέπουμε την ιστορία να επαναλαμβάνεται – την ζωή μας κύκλους να κάνει !!  

Ανοίξτε τον σύνδεσμο για να διαβάσετε την αναλυτική συνέχεια, όπως συντάχθηκε 20.7.2015:
https://psychologyastrology.blogspot.com/2015/07/blog-post_20.html




Σύντομα θα κληθούμε να απαντήσουμε με ένα ΝΑΙ ή ένα ΌΧΙ, που υποτίθεται ότι θα είναι μια επιλογή μας για το καλύτερο μέλλον μας. Το λυπηρό όμως είναι πως σε ό,τι απ΄τα δύο απαντήσουμε, ο λόγος μας θα παρερμηνευτεί. 

Είναι δεδομένο πως κάθε νόμισμα έχει δύο όψεις, κι απ' όποια πλευρά κι αν το γυρίσουμε η αξία του δεν αλλάζει. Ωστόσο.. σε πέντε έτη (στο 2020) να θυμάστε, θα αξιολογήσουμε την κάθε του πλευρά με διαφορετικά κριτήρια. 
 

*Ο ορισμός της λέξης "Πολιτική" !!
Έκτακτη δημοσίευση άρθρου μου - 1η Απριλίου 2019:


Μια λαϊκή ρήση λέει.. «θέλω ν’αγιάσω, και δεν μ’αφήνουν οι διαόλοι» !!
 
Αγαπημένοι μου αναγνώστες φίλοι και φίλες μου, ειλικρινά δεν μου είναι διόλου ευχάριστο να ασχολούμαι με συναφή θέματα. 
Αλλά, όταν οι αρχαίοι μας πρόγονοι εμπνεύστηκαν την λέξη «πολιτική», η οποία συν όλων των άλλων Ελληνικών λέξεων υιοθετήθηκε και καθιερώθηκε παγκοσμίως, όπως και η Δημοκρατία ..  ασφαλώς καθόρισαν και τον ορισμό της λέξης αυτής.  
Ωστόσο αιώνες μετά .. και αφού φτάσαμε στην εποχή που θεωρείται απαραίτητο ακόμη και η αγράμματη γιαγιά μας να έχει ηλεκτρονική διεύθυνση και διατραπεζικές συναλλαγές μέσω ΑΤΜ ~ Σήμερα 1.4.2019 ~  όσοι εμπιστεύονται τον λόγο μου και θα ‘θελαν μια γενικότερη πρόβλεψη μου για το υπόλοιπο 2019 και μετά, αξίζει να διαβάσουν το παρόν άρθρο μου.
 
Σύντομα θα κληθούμε να αποδείξουμε πως οι Έλληνες όσες διαφορές και να έχουν μεταξύ τους, όταν ενώνουν τις δυνάμεις τους και την θέληση τους..  το ένστικτο της επιβίωσης οξύνει την εφευρετικότητα και την μαχητικότητα τους !!. 
Προς το παρόν ας απλώνουμε τα πόδια όσο μας φτάνει το πάπλωμα διατηρώντας την ψυχραιμία μας, και ο Θεός θα είναι μαζί μας εάν μείνουμε ενωμένοι – αδελφωμένοι. «Συν Αθηνά και χείρα κίνει» λοιπόν !!.  
 
Ανοίξτε τον σύνδεσμο για να διαβάσετε την αναλυτική συνέχεια, όπως συντάχθηκε 1.4.2019:


"Η Σολομώντεια Λύση" .. σύντομο αλλά περιεκτικό άρθρο μου, Φεβρουαρίου 2019: 


     Χρησιμοποιούμε την φράση «Σολομώντεια λύση» όταν πρόκειται για μια δύσκολη απόφαση. Η λύση του προβλήματος θεωρείται σοφή και πάντα δίκαιη, αλλά παράλληλα το τίμημα πολύ σκληρό. Μάλιστα η φράση αυτή έχει χρησιμοποιηθεί αρκετές φορές και στον πολιτικό χώρο !!. 
 
Η φράση αυτή προέκυψε μετά από μία σκληρή απόφαση που έπρεπε να πάρει ο Σολομώντας, ώστε να δοθεί λύση σε μία αντιδικία μεταξύ δύο γυναικών, διότι καμία από τις δύο δεν μπορούσε να αποδείξει την αλήθεια.
Ο Σολομώντας βασίλευσε επί σαράντα χρόνια στην Ιερουσαλήμ. Θεωρείτο άνθρωπος σοφός και πάντα δίκαιος, και ως βασιλέας είχε και τον ρόλο του δικαστή, που κατάφερνε ακόμα και σε δύσκολες περιπτώσεις να φανερώνει την πραγματικότητα πριν αποδώσει δικαιοσύνη.
 
Έτσι, το δίδαγμα στις μέρες μας μέσα απ’ αυτήν την ιστορία, το οποίο ευελπιστώ να σας το περάσω ως πρόβλεψη μου, θα το αντιληφθείτε ανοίγοντας τον παρακάτω σύνδεσμο για να διαβάσετε το άρθρο:
https://psychologyastrology.blogspot.com/2019/02/blog-post_92.html


* * ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ:

27.10.2018 *Greeklish .. 

πρόκειται για Εκσυγχρονισμός, ή Ξεριζωμός της Ελληνικής Ιστορίας ?!



Η διαφορά μεταξύ Greeklisch και Λατινικών χαρακτήρων που χρησιμοποιούνται παγκοσμίως: 
 
Αγαπημένοι μου αναγνώστες φίλοι και φίλες μου.
Οι σοφοί αρχαίοι πρόγονοι μας, έλεγαν ότι «η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας», διότι στην καλύτερη περίπτωση λόγω ημιμάθειας γινόμαστε επιρρεπής στην παραπληροφόρηση, και στην χειρότερη γινόμαστε αυτοκαταστροφικοί !!
Στην προκειμένη περίπτωση, επιβάλλεται να εμπλουτίζουμε τις γνώσεις μας, διότι μόνο κατ΄ αυτόν τον τρόπο «ποτίζουμε τις ρίζες μας» και δεν επιτρέπουμε στους υποστηριχτές της Παγκοσμιοποίησης, «να κόψουν τον κορμό της Ελλάδας για καυσόξυλα» !!. 
 
Η Ελληνική Μυθολογία, είναι η αξιοζήλευτη Αρχαιοελληνική ιστορία μας που έδωσε τα φώτα του πολιτισμού ανά τον Κόσμο.
Μέσα από την Μυθολογία μας “γεννήθηκαν” κοσμοθεωρίες - θρησκείες - και ιδέες που οδήγησαν σε έρευνες σχετικά με τις λειτουργίες του Σύμπαντος. Η Μυθολογία μας είναι ο αποκωδικοποιητής των συμπεριφορών του Σύμπαντος απέναντι μας. Είναι ο καθρέφτης που μέσα από αυτόν βλέπουμε στο μέλλον πώς συμβαίνει και ανακυκλωνόμαστε.
 
Επομένως είναι μια απύθμενη πηγή διδαγμάτων, και το όποιο ενδιαφέρον μας να γνωρίζουμε τις αρχαιοελληνικές ρίζες μας και την θέση μας στο Σύμπαν, δεν σημαίνει  Ειδωλολατρία - δεν σημαίνει Αθεϊσμός - δεν σημαίνει αμάρτημα Χριστιανού !!.  
ΕΛΕΟΣ .. δεν ζούμε πλέον στην εποχή του Μεσαίωνα !!._
 
Σύντομο αλλά διδακτικό το άρθρο μου, ανοίξτε τον παρακάτω σύνδεσμο για να το διαβάσετε:



~ ~ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ~ ~ 


 Όλα όσα μας αφορούν γενικά και προσωπικά, σε μια σελίδα !!


* * Πλανήτες Κυβερνήτες και Αστερισμοί ~ Συμβολισμοί με Προβλέψεις έως και το 2040:
 

~ Συμβολισμοί Κυβερνητών και Αστερισμών που διοικούν, με Προβλέψεις μου πολλών επόμενων ετών ..  κρατήστε σημειώσεις έχοντας έναν αξιόπιστο οδηγό, καθώς έρχονται νέες εποχές !! 
 
Το προτεινόμενο άρθρο μου δημοσιεύτηκε αρχικά στο 2019. 
Συμπεριλαμβάνονται όσα εννοούνται απ' τον τίτλο και τον υπότιτλο, διευκρινίζοντας παράλληλα και με απλά λόγια τις λειτουργίες του Σύμπαντος - τις πορείες των Κυβερνητών Πλανητών και τις θέσεις στον κάθε Ζωδιακό Αστερισμό .. με αναλυτικές προβλέψεις για τα επόμενα χρόνια, φτάνοντας όντως στο 2040 !!
 
* * Χρησιμοποιήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να ενημερωθείτε, οδηγεί δωρεάν στο πλήρες κείμενο:
https://psychologyastrology.blogspot.com/2019/01/blog-post_40.html

 

~ ~ Και τέλος διευκρινίζω όπως πάντα ότι δεν ασχολούμαι με την Αστρολογία επαγγελματικά, παρότι δεν στερούμαι γνώσεων και θα μπορούσα κάλλιστα. Αλλά καθότι δεν είναι η κύρια ενασχόληση μου, έχω την επιλογή να μελετώ και να δημοσιεύω τα σχετικά άρθρα μου σύμφωνα με όσα θεωρώ σημαντικά να γνωρίζουμε (κατά την κρίση μου), και σύμφωνα βεβαίως με την ευχέρεια του ελεύθερου χρόνου μου. Άπαντες έχουν ελεύθερη πρόσβαση σε όλα τα ποικίλα άρθρα μου, και μπορούν να τα αναδημοσιεύσουν δίχως οικονομικό κόστος.
 
 
ΜΑΡΙΑΝΝΑ
*Σύμβουλος σχέσεων - Ψυχαναλύτρια, Ψυχοερευνήτρια - Μελλοντολόγος*
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου