Ετικέτες

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση θέματος του ιστολογίου

Τρίτη 23 Μαΐου 2023

*Αρχείο Ετήσιων Προβλέψεων απ’ το 2014 - με Κυριαρχίες Πλανητών έως και το 2026*

 
Αναδημοσίευση για το κάθε έτος συνοπτικά, αλλά και για τον κάθε Ζωδιακό Αστερισμό αναλυτικά .. όλα σε μια σελίδα !!
 

Αγαπημένοι μου αναγνώστες φίλοι και φίλες μου. Το παρόν άρθρο μου το αναδημοσιεύω εκ νέου για ευνόητους λόγους.  
Πρόκειται για το ετήσιο αρχείο μου που ξεκίνησε με δημοσίευση μου στο έτος 2014, με αρχικό τίτλο «Η Οδύσσεια του Ελληνικού λαού» !!  

Αυτό σημαίνει ότι, αρχίζοντας τις δημόσιες ετήσιες προβλέψεις μου από το 2014, έκτοτε το παρόν κείμενο μου δεν έχει διαγραφεί, ώστε να επανέρχομαι σταδιακά συμπληρώνοντας τις νεότερες προβλέψεις μου, έως να συμπληρωθεί ο κύκλος των 12 ετών.
Συνεπώς μπορείτε να επανεξετάσετε όσα αναφέρω στον τίτλο και τον υπότιτλο, αλλά και να ενημερωθείτε για τα μελλούμενα έως και το 2026 !!.
 
    Ο λόγος που διατηρώ το παρόν αρχείο μου παρότι είναι κοπιαστικό, δεν έχει ως σκοπό να λαμβάνω την επιβεβαίωση σας για το αλάνθαστο των προβλέψεων μου. Αλλά διότι όπως διδαχτήκαμε από τους αρχαίους προγόνους μας, οι οποίοι αποκωδικοποίησαν τις λειτουργίες του Σύμπαντος, έχουμε να κάνουμε με ένα ακατάπαυστο ωρολόϊ, που το κάθε γρανάζι του συνδέει το παρελθόν με το μέλλον.
 
Αυτό βέβαια έχει ως αποτέλεσμα, τα κείμενα μου να έχουν σχεδόν πάντα έναν σχετικά μεγάλο όγκο. Ωστόσο, δεν γίνεται να “κουκουλώνουμε” όσα προείπαμε στο παρελθόν ώστε να μην υπάρχει συνάφεια με τις εξελίξεις στο παρόν, πόσο μάλλον με τα προβλεπόμενα στο μέλλον !!.
Και μάλιστα υπενθυμίζω ότι, ως επέκταση αυτού, στο 2019 έχω δημοσιεύσει μελέτες μου σχετικά με τις θέσεις Κυρίαρχων Πλανητών στους Ζωδιακούς Αστερισμούς.. προλέγοντας τα μελλούμενα έως και το 2040 !!
Διευκρινίζω επίσης ότι ο τρόπος που παρουσιάζω την σχέση μας με το Σύμπαν θεωρείται ασυνήθιστος διότι δεν είναι ευρύτερα γνωστός, και τούτο επειδή δεν είναι εμπορεύσιμος. Αλλά καθώς δεν ασκώ το επάγγελμά του αστρολόγου, έχω την ευχέρεια να ακολουθώ σύνθετες αρχαιοελληνικές μεθόδους, δημοσιεύοντας τις μελέτες μου όποτε κρίνω ότι έχω ολοκληρώσει τον απαιτούμενο κύκλο αυτών. 
 
Ο λόγος επομένως που αφιερώνω αφιλοκερδώς τον ελεύθερο χρόνο μου στην σπουδαιότητα της αλυσιδωτής αντίδρασης, είναι διότι κατ' αυτόν τον τρόπο θα έχετε πάντα μια εμπεριστατωμένη ανάλυση με συμβουλές, που βοηθούν να αντιστρέψετε τα αρνητικά σε θετικά. Συνεπώς αξίζει να αφιερώνετε λίγο από τον χρόνο σας για να διαβάζετε όλο το κείμενο προσεκτικά, και όχι επιλεκτικά σε ό,τι αφορά μόνο το Ζώδιο που σας ενδιαφέρει. Διότι είναι σαν να «κοιτάτε την ελιά και να χάνετε τον ντενεκέ με το λάδι» !!.
 
* * Και κλείνοντας τον πρόλογο προσθέτω ότι, παρότι αποφεύγω θέματα που αφορούν πολιτικές εξελίξεις, κατά καιρούς αναπόφευκτα τις “φωτογραφίζω” στις προβλέψεις μου, αλλά και τότε ακόμη χρησιμοποιώ αλληγορία. 
Αλληγορικά άλλωστε δίνονται οι απαντήσεις για τα μελλούμενα, ωστόσο οι μελέτες μου αποζημιώνουν όλους όσους αφιερώνουν τον χρόνο τους να τις διαβάσουν.

Ανοίξτε τον παρακάτω σύνδεσμο που οδηγεί αυτομάτως στο προαναφερόμενο ολοκληρωμένο κείμενο:
https://psychologyastrology.blogspot.com/2017/01/2017_8.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου