Ετικέτες

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση θέματος του ιστολογίου

Τρίτη 18 Μαΐου 2021

*Η γυναίκα που αγάπησε και μεγάλωσε στον κόρφο της ένα φίδι*


Ένα ακόμη ιστορικό που εάν το εκλάβουμε ως ηθικό δίδαγμα, θα μπορούσε να έχει τον τίτλο ~ "Φίδια που ζεσταίνουμε στον κόρφο μας” !! 


Αγαπημένοι μου αναγνώστες φίλοι και φίλες μου, πρόκειται για ένα ακόμη σύντομο ιστορικό με πρωταγωνιστή και πάλι ένα φίδι, και συγκεκριμένα έναν πύθωνα !!

Την παρούσα ιστορία με την οποία αποφάσισα να ασχοληθώ, την διάβασα κάπου στο διαδίκτυο. Αναζήτησα περισσότερες πληροφορίες, αλλά δεν βρήκα ώστε να σας την παρουσιάσω με λεπτομέρειες. 

Μου κέντρισε ωστόσο το ενδιαφέρον, διότι αν καλοεξετάσουμε τον παραλληλισμό, “φωτογραφίζει” αρκετές περιπτώσεις στην ζωή μας. Οπότε σκέφτηκα να αναπτύξω το ιστορικό, ώστε να καταλήξω στο ηθικό του δίδαγμα που σίγουρα γίνεται αντιληπτό: 

ΣΩΚΡΑΤΗΣ: Δεν πρέπει να φοβάσαι αυτούς που σε μισούν και το γνωρίζεις. Δυστυχώς, τις μεγαλύτερες και πιο βαθιές πληγές στις ανοίγουν αυτοί που νομίζεις πως σε αγαπούν ... αυτούς πρέπει να φοβάσαι !! 
 
* * Προτείνω να διαβάσετε την συνέχεια. Αλλά καθώς αρκετά άρθρα μου προέρχονται απ’ το παράλληλο Blog μου, χρησιμοποιείστε τον παρακάτω σύνδεσμο που σας οδηγεί αυτομάτως δωρεάν στο ολοκληρωμένο κείμενο:
https://mariannafordouni.blogspot.com/2022/02/blog-post_18.html


Με αγάπη πάντα .. ΜΑΡΙΑΝΝΑ
*Σύμβουλος σχέσεων - Ψυχαναλύτρια, Ψυχοερευνήτρια*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου