Ετικέτες

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση θέματος του ιστολογίου

Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2019

*Κάθε κλειδί ανήκει σε συγκεκριμένη κλειδαριά.. αρκεί να την βρείς !!


Τα πικρά παράπονα απ' την ζωή μου διότι άλλο ζήτησα.. αλλά άλλο μού δόθηκε !!


_Ζήτησα ευημερία… αλλά η ζωή μού έδωσε μυαλό και υγεία για να δουλέψω !!
_Ζήτησα επιτυχία… αλλά η ζωή μού έδωσε εμπόδια μέχρι να φτάσω τον στόχο μου !!
_Ζήτησα καλοτυχία… αλλά η ζωή μού έδωσε μαθήματα για να αποφεύγω τις κακοτοπιές !!
_Ζήτησα αντοχή… αλλά η ζωή μού έδωσε δυσκολίες για να με κάνει πιο ανθεκτική !!
_Ζήτησα ευτυχία… αλλά η ζωή μού έδωσε στεναχώριες για να στείψω το μυαλό πού να την αναζητήσω !!
_Ζήτησα τελικά έναν σκοπό στην άχαρη καθημερινότητα μου… και η ζωή μού έδωσε πονεμένους ανθρώπους για να τους βοηθήσω !!.

Αγαπημένοι μου αναγνώστες φίλοι και φίλες μου, πρόκειται για ένα ακόμη άρθρο μου, απ' το αρχείο μου "Διδάγματα Ζωής".
Αλλά καθώς προέρχεται απ' την παράλληλη Ιστοσελίδα μου "Ψυχανάλυση - Ψυχοερεύνηση", ανοίξτε τον παρακάτω σύνδεσμο για να διαβάσετε την ενδιαφέρουσα ανάλυση: 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου