Ετικέτες

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση θέματος του ιστολογίου

Κυριακή 17 Δεκεμβρίου 2023

*Το Άστρο της Βηθλεέμ ~ ο Αστεροειδής που ονομάζεται Ψυχή*


Το φωτεινό Άστρο της Βηθλεέμ, ήταν ο αστεροειδής (Asteroid 16 ~ Psyche) που ονομάζεται δηλαδή επισήμως «Ψυχή» .. και θεωρείται ως Φαινόμενο που εμφανίστηκε την νύχτα της Γέννησης Του Χριστού για να οδηγήσει τους τρεις Μάγους !!


Αγαπημένοι μου αναγνώστες φίλοι και φίλες μου, καλά Χριστούγεννα με χαρά, αγάπη και υγεία !!
 
Έχουν περάσει περισσότερα από 2.000 χρόνια από την νύχτα της εμφάνισης του φωτεινού Άστρου στον ουρανό της Βηθλεέμ, με τους επιστήμονες και τους θεολόγους να έχουν διαφορετικές εξηγήσεις γι' αυτό το Αστρονομικό Φαινόμενο.

Ωστόσο στο παρόν σύντομο άρθρο μου, μοιράζομαι μαζί σας σημαντικές μελέτες αλλά και διαφορετικές εκδοχές.. αφήνοντας στο τέλος τα συμπεράσματα να είναι δικά σας.

Αλλά καθώς το άρθρο μου προέρχεται από παράλληλο Blog μου, ανοίξτε τον παρακάτω σύνδεσμο για να διαβάσετε την ενδιαφέρουσα συνέχεια:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου