Ετικέτες

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση θέματος του ιστολογίου

Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2016

Αποχαιρετισμός στο 2016 .. συνοπτική ενημέρωση για το 2017 !!


Λίγες ώρες πριν αποχαιρετήσουμε το 2016 και υποδεχτούμε το 2017, σας εύχομαι αγαπημένοι μου αναγνώστες, φίλοι και φίλες μου, Χαρούμενη Πρωτοχρονιά !!.

Σας ευχαριστώ για την αγάπη σας και την εκτίμηση σας στο πρόσωπο μου για άλλη μία χρονιά, και ελπίζω το 2017
να έχω περισσότερο χρόνο για να σας τον αφιερώνω. Όπως επίσης ελπίζω να κατανοήσουμε όλοι μας μέσα στο 2017, πως το άυλο και αθάνατο μέρος της ύπαρξης μας λειτουργεί όπως μία συσκευή, η οποία ταυτόχρονα δέχεται και στέλνει μηνύματα. Και έτσι κατ’ αυτόν τον τρόπο, είναι αυτονόητο ότι έχουμε ενεργή θέση μέσα στο Σύμπαν.  

Επομένως το Σύμπαν δεν λειτουργεί όπως ένας “άψυχος μηχανισμός”, αλλά αντιθέτως έχει τον ρόλο του ρυθμιστή, τον οποίο προφανώς του τον ανέθεσε ο Δημιουργός μας. Αυτό εξηγεί και το γεγονός ότι τα μηνύματα που μας έρχονται απ’ το Σύμπαν είναι πάντα Θεάρεστα, τα οποία αν τα αποκωδικοποιήσουμε σωστά, ακόμη και στα αρνητικά, μπορούμε να φέρουμε θετικά αποτελέσματα. Και μάλιστα το έτος 2017 .. θα είναι η χρονιά που θα μας αποδείξει πως «ότι σπέρνεις, στο τέλος αυτό θερίζεις».

Συνεπώς όλοι μας έχουμε ίσες ευκαιρίες για να καρπωθούμε τα οφέλη της Χρυσής Χρονιάς.. η οποία υπόσχεται να ανταποκριθεί στις προσδοκίες όλων μας. Ευημερία - υλοποίηση των στόχων μας - ψυχική ανάκαμψη - ισορροπημένη προσωπική ζωή.. και κυρίως μεγάλη ανακούφιση, σε ότι αφορά την κρίση. Βέβαια, καθώς για όλα υπάρχει πάντα και κάποιο Τίμημα.. τα προβλήματα μας θα λυθούν, αλλά μέσω κάποιας «Σολομώντειας λύσης».

Σας ζητώ λίγη υπομονή ακόμα, και υπόσχομαι μέσα στις επόμενες ώρες – μέρες να επανέλθω με τις παρακάτω κοινοποιήσεις μου:

** Μηνιαίες προβλέψεις μου για όλα τα Ζώδια, σε ότι αφορά τον μήνα Ιανουάριο.
** Συνοπτικές ετήσιες προβλέψεις μου, σχετικά με τις ευνοϊκές επιρροές που θα υπάρξουν για το κάθε Ζώδιο χωριστά.
** Αναλύσεις για τον ρόλο του κάθε Αστερισμού στο Σύμπαν, όπως και του κάθε Ζωδίου μέσα στο Ζωδιακό Κύκλο.
** Επίσης, μεγάλο ενδιαφέρον θα έχει η ανάρτηση μου που ερμηνεύει τα σημαντικότερα μηνύματα του Σύμπαντος προς εμάς χρόνο με τον χρόνο, έτσι ώστε να προετοιμαστούμε για τις όποιες εκπλήξεις στο 2017.. αντιστρέφοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο τα όποια αρνητικά, σε θετικά !!.

~ ~ Κλείνοντας, ενημερώνω τους νεότερους αναγνώστες μου ότι δεν ασκώ το επάγγελμα του αστρολόγου. Αυτό μου δίνει την ευχέρεια να αφιερώνω τις προβλέψεις μου σε όσους με παρακολουθούν σύμφωνα με την κρίση μου. Δηλαδή να εστιάζω σε όσα θεωρώ ουσιώδη αλλά και υπεραρκετά να τα γνωρίζουμε. Ακολουθώ αρχαιοελληνικές μεθόδους (τις οποίες αναλύω σε συγκεκριμένα άρθρα μου), οι οποίες μάλιστα επί σειρά ετών, αποδεικνύονται αλάνθαστες !!.

Με αγάπη πάντα  .. ΜΑΡΙΑΝΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου